de Badde de Badde

De Badde is er voor jou

Woon je in de gemeente Pekela? Dan is De Badde er voor jouw welzijn. Je kunt bij ons terecht met vragen over bijvoorbeeld gezondheid, geld, de leefbaarheid in je wijk of dorp, (vrijwilligers)werk & participatie en mantelzorg. Samen met jou zetten wij ons in om jouw eigen kracht en talenten te versterken, zodat jezelf de regie hebt en grip houdt over jouw eigen leven.

Voor meer informatie:

Schuldhulpmaatje Veendam-Pekela Schuldhulpmaatje Veendam-Pekela

Gratis en betrouwbare hulp bij geldzorgen en schulden in Veendam-Pekela

Maak je je zorgen omdat je niet uitkomt met je geld? Kom je geld tekort doordat je persoonlijke situatie (bijvoorbeeld door een scheiding of werkloosheid) is veranderd? Heb je schulden of dreig je in de schulden te komen? Je bent niet de enige. In Veendam en Pekela heeft 1 op de 2 mensen moeite om rond te komen. SchuldHulpMaatje Veendam-Pekela pakt samen met jou je geldproblemen aan: gratis en zonder oordeel.

Voor meer informatie:
Schuldhulmaatje Veendam Pekela